Akcesoria do instalacji tv/sat
Kliknij tutaj, aby otrzymać 5% rabatu na co tylko zechcesz.
Serwis laptopów Wrocław
Kliknij tutaj, jeśli szukasz profesjonalnego serwisu.

HISTORY z oddzielnym sygnałem na Polskę

Tu znajdziesz najświeższe wiadomości, które dotyczą telewizji satelitarnej.

HISTORY z oddzielnym sygnałem na Polskę

Postprzez ozzycat » 16 paź 2013, o 10:31

Obrazek

Jak podaje koncern medialny A+E Networks Poland, iż uruchomiono dedykowany Polsce sygnał HISTORY, dostępny zarówno w standardowej rozdzielczości (SD), jak i wysokiej (HD). Równolegle koncern zabrał siię za największą w swojej historii kampanię reklamową promującą jeden z pierwszych seriali fabularnych na antenie HISTORY „Wikingowie”, emitowany od 21.10.2013 roku w każdy poniedziałek o 22:00.

Wraz ze startem nowej kampanii reklamowej „Wikingów” wypuszczony został oddzielny sygnał (feed) na HISTORY, który ma pozwolić na zmiany w ramówce kanału względem paneuropejskiej wersji stacji, w tym na wprowadzenie na antenę programów dostosowanych do potrzeb polskich widzów, bloków autopromocyjnych oraz rozpoczęcie lokalnej akcji marketingowej. W zeszłym roku A+E Networks wypuściło już polski feed na drugim kanale ze swojego portfolio – poświęconym śledztwom i zbrodniom, czyli CI POLSAT.

„Wikingowie” (9 odc. x 60 min.) to serial typowo fabularny, którego pierwszą serię obejrzało aż 80 milionów Amerykanów, a może nawet i więcej. Opiera się na legendzie o Ragnarze Lodbroku (w tej roli Travis Fimmel), ciekawym świata wikingu, który cały czas stara się przełamywać wszelakie bariery i odkrywać nowe tereny do podbicia. Ragnar – młody rolnik a za razem głowa rodziny – jest bardzo głęboko sfrustrowany zachowawczą polityką swojego przywódcy, Jarla Haraldsona (w tej roli został nagrodzony Złotym Globem Gabriel Byrne – In Treatment, Podejrzani, Ścieżka strachu), który co każe lato wysyła wikińskich najeźdźców na wschód, do krain zaludnionych przez biednych Bałtów i Słowian. Jarl nie ma ochoty zaryzykować nowego kierunku wyprawy. Ze wsparciem swojego przyjaciela Flokiego (Gustaf Skarsgĺrd – Niepokonani, Zło) konstruują nową generację łodzi – o wiele szybszych, kunsztownie zbudowanych i bardziej opływowych kształtach niż cokolwiek, co do danej chwili pływało po morzach.

Oprócz Fimmela, Byrne’a i Skarsgĺrda w obsadzie tego serialu znaleźli się Katheryn Winnick (Bones-Kości; Miłość i inne używki) jako Lagertha, waleczna oraz niezłomna żona Ragnara; Jessalyn Gilsig (Glee, Herosi, Bez skazy, Friday Night Lights) jako Siggy, podstępna oraz piękna żona Jarla Haraldsona; George Blagden (Les Miserables Nędznicy, Gniew tytanów) jako Athelstan, młodociany mnich chrześcijański schwytany w czasie I najazdu Ragnara na Anglię i Clive Standen (Camelot, Robin Hood) jako Rollo, porywczy, dziki i zazdrosny brat Ragnara.

W ramach przedsięwzięcia promującego „Wikingów”, HISTORY zorganizowało event, którego atrakcją wieczoru był występ Addictive TV – znanego brytyjskiego duetu DJ’ów, twórców wielu muzycznych trailerów filmowych i mash-up’ów.

Cała Kampania reklamowa serialu rozpoczęła się 7.10.2013 i potrwa do końca grudnia tego roku. Obejmie ona współpracę z czołowymi operatorami – CP (Cyfrowym Polsatem) i UPC Polska, promocję na kanałach z portfolio koncernu A+E Networks Poland (HISTORY, HISTORY HD, CI POLSAT) oraz na głównej antenie Polsatu, reklamę prasową (m.in. Playboy, Focus, Gazeta Wyborcza, Tele Tydzień, Świat Wiedzy, To & Owo), sieć www (m.in. Onet.pl, Filmweb.pl), kina (Multikino), radia (RMF FM) oraz outdoor w 9 największych miastach naszego kraju. Zaplanowana jest również wielka promocja w mediach społecznościowych na YouTube oraz Facebooku. Międzynarodową kreację zorganizował wewnętrzny dział A+E Networks. Planowaniem mediów w naszym kraju zajął się Polsat Media i dom mediowy OMD Media Direction.

„Wikingowie” podbili Amerykę – to jeden z najpopularniejszych, nowych seriali fabularnych wśród stacji kablowych oraz satelitarnych w 2013 roku w USA. To oto pierwsza fabularna produkcja na HISTORY w Polsce oraz jesteśmy pewni, że ta kampania reklamowa przyciągnie dużą rzeszę widzów, którzy poznają nowy wymiar rozrywki – mówi Izabella Wiley, Dyrektor Generalna w A+E Networks Poland. Od kilki miesięcy HISTORY utrzymuje w czołówce kanałów dokumentalnych w naszym kraju w grupie komercyjnej, a oglądalność naszego kanału rośnie w ogromnym tempie. Liczymy, że ta kampania pomoże znacznie zwiększyć świadomość naszej marki i ugruntować jej pozycję w Polsce.

źródło: satkurier
Gigabyte H87-D3H / Intel® Core™ i5-4670 / GeIL 8 GB DDR3-1333 Kit / MSI N760 TF 2GD5/OC / Thermalright Silver Arrow SB-E / Aerocool XPredator / OCZ 650W /
Aerocool V12
Avatar użytkownika
ozzycat
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 68
Dołączył(a): 2 wrz 2013, o 20:14
Podziękował: 0 razy
Podziękowań: 11 razy
Płeć: Mężczyzna
Korzystam z: nc+


Opcje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


stat4u